Till huvudinnehåll

Här finns Skolinspektionen

Telefonnummer

Telefonnummer till alla kontor är 08-586 080 00.

E-post

Faxnummer

Stockholm: 08 586 080 10
Göteborg: 08 586 080 04
Linköping: 08 586 080 06
Lund: 08 586 080 07
Umeå: 08 586 080 08

Adresser

Postadress till vårt huvudkontor
och till Stockholmsavdelningen:
Skolinspektionen
Box 23069
104 35 Stockholm

Besöksadress till vårt huvudkontor
och till Stockholmsavdelningen:
Sveavägen 159 i Stockholm

Postadress till kontoret i Göteborg:
Skolinspektionen
Box 2320
403 15 Göteborg

Besöksadress till kontoret i Göteborg:
Gårdavägen 1, Göteborg

Postadress till kontoret i Linköping:
Skolinspektionen
Box 330
581 03 Linköping

Besöksadress till kontoret i Linköping:
Fridtunagatan 16 i Linköping

Postadress till kontoret i Lund:
Skolinspektionen
Gasverksgatan 1
222 29 Lund

Besöksadress till kontoret i Lund:
Gasverksgatan 1 i Lund

Postadress till kontoret i Umeå:
Skolinspektionen
Box 3177
903 04 Umeå

Besöksadress till kontoret i Umeå:
Nygatan 18-20 i Umeå

Här finns Barn- och elevombudet

Telefonnummer: 08 586 080 00

E-post: 

Postadress:
Barn- och elevombudet
Box 23069
104 35 Stockholm

Senast uppdaterad: 12 november 2024